środa, 4 maja 2011

Pokoje w Orient Express


Nocleg w Orient Express nie był zamawiany przeze mnie. Wybrała go nasza rodzinka, do której jechaliśmy do Jeleniej Góry na 18-stkę.  Ponieważ uwielbiam sama wybierać, szukać i porównywać noclegi, byłam nieco zawiedziona iż w tym wypadku ta przyjemność mnie ominęła.
Kiedy podwieziono nas do naszej noclegowni „nieco zawiedzenie” zamieniło się w „nieco większe zawiedzenie”..

 
Pani zaprowadziła nas do pokoju, jednak jak się okazało nie był to ten, który zamawialiśmy.. po paru minutach zaproponowano nam nocleg w apartamencie :)
Pierwsze wrażenie?  Wow! Większy od naszej kawalerki ;) W apartamencie były dwa stylowo urządzone pokoje i łazienka. Obecnie jestem na etapie antyków, stylu decoupage i klimatu skandynawskiego, więc wnętrze wywarło na mnie bajkowe wrażenie :)





  
Nawet wejście do łazienki było stylowe ;)
Ach.. gdyby mieć odpowiednią kreację.. :)






Garstka informacji:
Strona www: http://www.orientexpress.jgora.pl

Cena apartamentu to 70zł/os. W cenę wliczone jest śniadanie.
Plusy:
Czyste pokoje i łazienka
Czyste ręczniki
Wygodne łóżko
Ogrzewanie
Oryginalne wnętrze
Pojemna szafa z wieszakami
Minusy:
Brak próbek kosmetyków, a przede wszystkim mydła :(
Cienkie drzwi (głośniejsze igraszki odpadają ;))

Apartament godny polecenia na romantyczny pobyt :) Polecam zabrać stylowe ciuszki – można zorganizować fajną sesję zdjęciową :)

5 komentarzy:

  1. Dla mnie, przyzwyczajonego do wystroju "Wczesny Gierek", to całkiem miły apartamencik :) Też potrafię robić "takie cuś" z ręcznika - jak leży na łóżku, ale to nie jest żadne zwierzątko ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny wystrój! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apartamencik niczego sobie:) Klimatycznie się zrobiło ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabvelso - dokładnie tak bym nazwała tego potworka z ręcznika - "takie cuś" ;)
    Ola - całkiem całkiem ;)
    Kaś - :)
    Wypad na WEEKEND - no proszę, nawet mężczyźnie się podoba :D
    Dzięki za odwiedziny, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)