czwartek, 19 maja 2011

10:10 Orient Express


„Od lat Dworzec Kolejowy przy ulicy 1 Maja był tylko opuszczonym symbolem przeszłości Jeleniej Góry. Dziś jednak zaczął swoje nowe życie.”
Jedynie taką informację udało mi się znaleźć na temat tego miejsca. Podczas zamawiania śniadania starałam się poszukać jakichś folderów, ulotek mogących przybliżyć mi bardziej miejsce mojego noclegu, ale niestety z mizernym skutkiem. Od osób tam pracujących dowiedziałam się jedynie o wspaniałych imprezach organizowanych w tym budynku, różnych koncertach, spotkaniach kulturalnych i nie tylko ;)
Wróćmy do śniadania, bo jakoś kulinaria to moja druga fascynacja ;)
Jak wspomniałam w poprzednim poście, śniadania wliczone są w cenę noclegu. Mamy do wyboru jedną z pięciu pozycji. Tamtego ranka polecono nam jajecznicę na szynce i przyznam, że był to świetny wybór  :) Pokrojona bagietka w koszyczku, masełka, dość spore porcje pysznej jajecznicy, wspaniała kawa i herbata w imbryczku.. zrobiło się tak milutko, że nie miałam za dużo czasu na zrobienie fotek..
Wybaczcie niektóre rozmazy, niedoświetlenia i inne niedoskonałości ;) Poszukajcie za to tego wspaniałego klimatu.. zasłonki, konduktorskie dodatki, walizki..











4 komentarze:

  1. bardzo tam nastrojowo, trzeba przyznać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny klimat :) ale jajecznicy na szynce bym się bała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za odwiedziny ;P
    Ajka - hehehe, moja mama też tak mówi o jajecznicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na niektóre ślady świetności kolejowej chciałoby się krzyknąć "Jeszcze kolej nie zginęła", głos jednak się nie wydobywa :)Najważniejsze, że obiekt nie popada w ruinę i żyje swoim życiem, nie tak - jak wspaniały dworzec w moim mieście. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)