czwartek, 16 grudnia 2010

Do siego!

Zostało mi zaledwie parę dni, aby poczuć prawdziwy nastrój zbliżających się świąt. Do tej pory było jedynie bieganie za prezentami, omawianie przez Skype'a świątecznego menu, ale dopiero kiedy będę w gronie najbliższych mi osób, w miejscu dobrze mi znanym i utęsknionym, w pełni posmakuję klimatu, którym większość rozkoszuje się od jakiegoś już czasu. Pozostaje mi pakowanie, małe porządki, ostatnie zakupy, zrobienie wyprawki dla mojego kota, a także kilku bezdomnych i.. ruszam w ostatnią podróż tego roku :)

Ponieważ to już ostatni post w 2010 chciałabym Wam podziękować :)
Za odwiedziny, miłe słowa, za inspiracje, które dały mi więcej odwagi w odkrywaniu nieznanego, za następne marzenia.. :)

Życzę Wam wspaniałych świąt, a w nadchodzącym roku sił do spełnienia marzeń :)


8 komentarzy:

  1. Przyjemnych Świąt i wszystkiego dobrego w 2011! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też życzę Wesołych Świąt!i do zobaczenia w 2011:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, niech spełniają nam się Marzenia! Wesołych Świąt i do zobaczyska w 2011!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie Olivio, też życzę Miłych Świąt w rodzinnej atmosferze.Mam nadzieję, że kawałek komputera będziesz miała pod ręką, przez te parę dni?
    Podziękowania odwzajemniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim i jeszcze raz Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt i spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Olivio, dosyć ferii zimowych, czas się odezwać - nie leń się ;)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)