niedziela, 19 września 2010

Bull Island

Bull Island jest wyspą położoną w Zatoce Dublińskiej w Irlandii. Ma około 5 kilometrów długości i 800 metrów szerokości. Wyspa leży równolegle do zatoki Clontarf, Raheny, Kilbarrack, oraz w kierunku Sutton.

Plaże biegnące wzdłuż całej długości wyspy są względnie nowe i zostały utworzone przez człowieka.

Wspaniałe miejsce na weekendowe wycieczki i jedno z niewielu miejsc, gdzie da się na plażę wjechać samochodem - na zawsze zapamiętam dzień kiedy prawie utopiliśmy naszą Hondę:)



Wyświetl większą mapę

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam w Irlandii, ale za każdym razem, gdy widuję tamtejsze miejsca na zdjęciach, przekonuję się, że to piękny i chyba niedoceniony kraj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te zdjęcia, choć nie wiem,czy chciałabym aby na plażę wieżdzać samochodami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Dzięki Twoim fotkom coraz bardziej chcę odwiedzić Irlandię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie, dziewczyny zachęcam bardzo do odwiedzenia Irlandii :) Jest urocza i tajemnicza.
    Olu - :) może i jeszcze mało widziałam, ale jak do tej pory znam mało plaż tutaj, na których można rozłożyć sobie kocyk na miłym, ciepłym piasku więc taki wjazd jest czymś fajnym (oczywiście w granicach rozsądku ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Captured beautiful photos!!! Love them all

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejsca!
    Zdjęcia nr 3,4,5 i 9 mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, jak to utopiliście Hondę? :)

    Wracam powoli do świata żywych i skoro już tu jestem to odpowiem Ci na pytanie: Zdjęcia z synagogi robiłam zwykłym obiektywem, którego używam zawsze. Teraz co prawda mam już nowy, ale jeszcze się z nim nie zaznajomiłam do końcu. I niestety mam tyle zaległych zdjęć, że nie wiem od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)